​ثبت شکایات ایام نوروز با تماس تلفنی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه ۰۹۶۲۹ آماده پاسخگویی به شکایات مردمی در خصوص تأسیسات گردشگری کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی امروز پنجم ۱۴۰۳ افزود: مسافران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند شکایت‌های خود را در طول سفر به شماره ۰۹۶۲۹ گزارش کنند. 

معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مسافران می‌توانند در سفر به مناطق گردشگری کهگیلویه و بویراحمد شکایات و انتقادات خود را در هر حوزه‌ای از جمله پزشکی، حمل‌ونقل، اسکان، اماکن تاریخی و خدمات شهری و بین‌راهی به این سامانه گزارش دهند. 

او با بیان اینکه این سامانه با محوریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی راه‌اندازی شده، ادامه داد: اپراتورهای این سامانه شبانه‌روزی مشغول به کارند و علاوه بر آن همکاران دبیرخانه ستاد خدمات سفر استان واقع در بلوار استاندارد، خیابان مدیریت نیز آماده دریافت شکایات مردمی است. 

کرمی بیان کرد: سامانه‌های مردمی دیگر دستگاه‌ها هم کماکان فعال است، اما این سامانه تجمیع یافته، امسال گزارشات مربوط به همه دستگاه‌ها را در برمی‌گیرد. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010500730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha