بازدید ۲۲هزار گردشگر از غار علیصدر/ گردشگران بلیت غار را اینترنتی تهیه کنند

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: از ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا ۴ فروردین ۱۴۰۳، بیش از ۲۲هزار گردشگر از غار علیصدر بازدید کردند.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، کریم ملکی یکشنبه 5 فروردین‌ماه گفت: در طول این مدت تلاش شده تا خدمات مناسبی به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه داده شود.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با اشاره به فروش اینترنتی بلیت غار علیصدر، اظهار کرد: مسافران می‌توانند از گیشه‌های فروش بلیت در اماکن تاریخی و گردشگری همدان از جمله آرامگاه بوعلی‌سینا، آرامگاه باباطاهر، گنج‌نامه و تپه هگمتانه و نیز دفاتر خدمات مسافرتی بلیت غار علیصدر را تهیه کنند.

او بیان کرد: گردشگران می‌توانند با مراجعه به سایت https://ticket.alisadr.com به صورت اینترنتی بلیت غار را تهیه و ساعت بازدید خود را مشخص کنند.

ملکی در ادامه از امکان خرید بلیت اینترنتی در هتل‌ها نیز خبرداد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: این مجموعه تا پایان تعطیلات همه روزه از ۸ صبح تا بعد از افطار پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی است ولی بلیت‌فروشی فقط تا ساعت ۱۸ انجام خواهد شد و توصیه می‌شود گردشگران صبح‌ را برای بازدید از غارعلیصدر انتخاب کنند.

او با بیان اینکه دفتر خدمات گردشگری این شرکت در شهر همدان آماده ارائه خدمات به مسافران است، گفت: این دفتر واقع در میدان عاشورا شهر همدان (ساختمان سابق نمایشگاه بین‌المللی) مستقر شده و مسافران و گردشگران در طول سال می‌توانند با مراجعه به این محل از خدمات آن بهره‌مند شوند.

ملکی افزود: در این دفتر و نیز در غارعلیصدر با همکاری انجمن راهنمایان گردشگری استان، از ظرفیت راهنمایان توانمند گردشگری برای معرفی بهتر استان و ارائه خدمات به مسافران استفاده شده است.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با تشکر از حمایت‌های استاندار و مدیران ارشد استان، هیات مدیره شرکت سیاحتی علیصدر و نیز اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان، گفت: از همه مدیران شهرستان کبودراهنگ به ویژه هلال احمر شهرستان، اورژانس و پلیس راهور که در طول این مدت همراه ما بوده و هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

او همراهی شورا و دهیاری روستای علیصدر و نیز مردم این روستا را بی‌نظیر دانست و اظهار کرد: قطعا میزبانی شایسته از مسافران با همراهی مردم روستای علیصدر رقم خواهد خورد.

ملکی ضمن دعوت از همه گردشگران و مسافران برای بازدید از غار زیبای علیصدر، گفت: ما همه تلاش خود را انجام داده‌ایم تا زیباترین خاطره نوروزی مسافران در غار علیصدر رقم بخورد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010500746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha