بازدید بیش از ۲۱هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از جاذبه‌های گردشگری نهاوند از ابتدای نوروز تاکنون

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نهاوند گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا ۴ فروردین، ۲۱ هزار و ۵۷۰ نفر از گردشگران و میهمانان از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان بازدید کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، محمد احمدی یکشنبه ۵فروردین‌ماه گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا ۴ فروردین، ۹۵۰ نفر از مسافران نوروزی نیز در هتل‌ها، خانه مسافر، مهمانپذیر، خانه معلم، مدارس و مهمانسرای ادارات اسکان داده شدند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نهاوند بازدید از موزه‌های شهرستان شامل موزه حمام حاج آقا تراب و موزه شهدا از سوی مسافران را چشمگیر عنوان کرد و افزود: در تعطیلات نوروز ۶۵۴ مورد بازدید از موزه‌های شهرستان انجام شده است.

او بیشترین بازدید انجام شده از مراکز گردشگری نهاوند را مربوط به سراب‌های شهرستان عنوان کرد و افزود: با توجه به جاذبه سراب‌ها برای مسافران بیشترین بازدید انجام شده در تعطیلات مربوط به سرابهای گیان،  گاماسیاب و فارسبان بوده است.

احمدی ادامه داد: با توجه به جاذبه‌های زیبا طبیعی نهاوند و مراکز تاریخی آن، انتظار می‌رود تعداد زیادی گردشگر طی روزهای آینده و به ویژه دور دوم تعطیلات از مراکز گردشگری شهرستان بازدید کرده و با تاریخ و فرهنگ نهاوند بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010500755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha