بازدید مدیرکل میراث‌فرهنگی کرمانشاه از کمپ‌های موقت اسکان مهمانان نوروزی/ برپایی ۴ کمپ نوروزی برای اسکان مسافران نوروزی در شهر کرمانشاه 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در بازدید از کمپ‌های اسکان موقت مهمانان نوروزی، از برپایی چهار کمپ نوروزی در پارک‌های کرمانشاه توسط شهرداری برای اسکان مسافران نوروزی خبرداد. 

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز یکشنبه ۶ فروردین در بازدید از کمپ پارک شاهد کرمانشاه اظهار کرد: خوشبختانه امسال همکاری و هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های اجرایی سطح استان برای میزبانی از مسافران نوروزی وجود داشت. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تصریح کرد: در بحث اسکان مسافران نوروزی علاوه بر زیرساخت‌های اقامتی تحت نظر میراث فرهنگی،  دستگاه‌هایی همچون شهرداری، آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز پای کار آمدند. 

او ادامه داد: در سطح استان جمعا حدود پنج هزار تخت ظرفیت اسکان مسافران نوروزی وجود دارد که این ظرفیت در روزهای گذشته تکمیل شده‌است. 

فرمانی خاطرنشان کرد: همچنین آموزش و پرورش حدود۸۰۰ کلاس درس را در ۱۱۰ مدرسه آماده کرده تا بخشی از مسافران نوروزی در آنها اسکان پیدا کنند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه با بیان اینکه شهرداری کرمانشاه نیز چهار پارک را در سطح شهر برای اسکان مسافران نوروزی آماده کرده، عنوان کرد: کمپ‌های پارک شاهد، پارک شرقی، پارک غربی و پارک شبدیز در کمربندی غربی کرمانشاه برای اسکان مسافران نوروزی توسط شهرداری مهیا شده‌است. 

او یادآور شد: از آنجایی که بخش زیادی از مسافران نوروزی هرساله به شکل خانوادگی سفر می‌کنند، بنابراین ترجیحا شب‌ها را در چادرهای اقامتی اسکان پیدا می‌کنند که کمپ های شهرداری در پارک‌ها این فرصت را در اختیار آنها قرار می‌دهد تا شب را در امنیت کامل پشت سر بگذرانند. 

فرمانی تاکید کرد: در بازدیدی که امروز از کمپ پارک شاهد داشتیم، شرایط و بستر خوبی توسط شهرداری برای اسکان مسافران نوروزی ایجاد شده بود که جای قددردانی دارد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در پایان گفت: اداره کل ورزش و جوانان نیز تعدادی سالن ورزشی را آماده کرده که در شرایط اضطراری همچون بارندگی‌ها مسافران نوروزی در آنها اسکان پیدا کنند. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010500804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha