رسیدگی به ۵۸ شکایت دریافتی از سامانه ۰۹۶۲۹ رسیدگی به شکایات ستاد مرکزی خدمات سفر کشور

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از رسیدگی به ۵۸ شکایت دریافتی از سامانه ۰۹۶۲۹ رسیدگی به شکایات ستاد مرکزی خدمات سفر کشور خبرداد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی یوسف بیدخوری امروز یکشنبه پنجم فروردین ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر افزود: از ابتدای فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان ویژه نوروز ۱۴۰۳ که از ۱۵ اسفند ماه سال قبل آغاز شده، پیگیری‌ها در خصوص بررسی و پاسخگویی به شکایت‌های دریافتی در سامانه رسیدگی به شکایات ستاد مرکزی خدمات سفر (۰۹۶۲۹) به صورت شبانه‌روزی انجام شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: از ۱۵ اسفند ماه تاکنون ۵۸ شکایت از تاسیسات گردشگری دریافت شده است که ۱۳ مورد مربوط به هتل‌ها، هشت مورد مربوط به هتل آپارتمان‌ها، پنج مورد مربوط به مهمانپذیران، چهار مورد مربوط به خانه مسافرها، دو مورد نیز مربوط به فعالیت‌ واحدهای غیرمجاز و یک مورد مربوط به واحدهای پذیرایی بین راهی بوده است.

او افزود: بیشترین شکایت‌های دریافتی با ۳۲ مورد مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بوده است.

بیدخوری گفت: برای رسیدگی به این شکایت‌ها بلافاصله بعد از دریافت اقدام می‌شود و اولویت رسیدگی با برگشت مبالغ اضافه دریافتی از زائران است.

او افزود: تعداد اندکی از این شکایت‌ها از جمله دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی با توجه به این که مستلزم حضور شاکی است، پس از انجام سفرشاکیان در روزهای آینده رسیدگی می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: زائران و مسافران به صورت شبانه روزی، برای دریافت اطلاعات و راهنمایی در زمینه گردشگری، اسکان یا شکایت از خدمات دریافتی از مراکز اقامتی و پذیرایی و دیگر خدمات سفر با شماره تلفن ۰۹۶۲۹ رسیدگی به شکایات ستاد مرکزی خدمات سفر کشور و شماره تلفن استانی ۳۷۰۴۵ -۰۵۱ تماس بگیرند.

رسیدگی به ۵۸ شکایت دریافتی از سامانه ۰۹۶۲۹ رسیدگی به شکایات ستاد مرکزی خدمات سفر کشور

انتهای پیام/

کد خبر 1403010500841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha