نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و سوغات کرج نمایانگر نام ایران کوچک باشند

فرماندار کرج با اشاره به اینکه این استان و شهر کرج به عنوان شهر اقوام شناخته می‌شود و لزوم نمایش این ظرفیت، اظهار کرد: این ظرفیت در نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و سوغات استان‌ها نمود پیدا کرده است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز، یحیی رمضانی روز شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ در بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات نوروزی اظهار کرد: این نمایشگاه که با همکاری خوب اداره کل میراث‌فرهنگی و شهرداری کرج به ویژه سازمان سیما، منظر و فضای سبز برپا شده است، فضایی مناسب برای نمود فرهنگ استان‌های مختلف و متناسب با نام ایران کوچک در استان البرز است.

فرماندار کرج با اشاره به لزوم تبلیغات درون شهری و همچنین فضای مجازی، خبری و نصب راهنمای مسیر برای معرفی نمایشگاه و رویدادهای استان گفت: دهکده تفریحی و گردشگری باغستان در منطقه ای خوش آب و هوای کرج واقع شده است و می تواند فضایی مناسب برای گذران اوقات گردشگران باشد.

او با اشاره به شعار جهش تولید برای سال ۱۴۰۳ ابراز امیدواری کرد که با هم افزایی دستگاه ها و مشارکت های مردمی بتوان جنبشی برای تحقق شعار سال ایجاد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010500842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha