۳میلیون و ۵۲۹هزار و ۲۳۵ تردد در چهارمحال و بختیاری ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تاکنون ۳ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۲۳۵ تردد ورودی و خروجی در استان به ثبت رسیده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، روح‌الله غلامی روز یکشنبه پنجم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر تأکید کرد: این میزان تردد نسبت به ۳ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۴۵۴ تردد سال گذشته ۰.۸ درصد کاهش نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: در این مدت ۳۶۷ هزار و ۱۴۷ ورودی به استان ثبت شد که این میزان نسبت به ۴۰۸ هزار و ۱۴۲ ورودی مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد کاهش دارد.

او تصریح کرد: شمار خروجی‌های چهارمحال و بختیاری در این مدت ۳۵۶ هزار و ۳۱۳ مورد ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۳۷۳ هزار و ۹۴۷ نفر بوده ۴.۷ درصد کاهش داشته است.

غلامی یادآور شد: ۲۹.۳۳ درصد پلاک خودروهای وارد شده به چهارمحال و بختیاری از استان اصفهان، ۶.۵۳ درصد مربوط به خوزستان، ۵.۹۹ درصد مربوط به تهران و ۲ درصد مربوط به فارس است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بیشترین ماندگاری پلاک‌ها در چهارمحال و بختیاری شش ساعت بوده که ۴۱.۷۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010600869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha