اورژانس چهارمحال و بختیاری ۱۲۵۵ مأموریت برای مسافران نوروزی انجام داد

رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌ پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: از آغاز اجرای طرح سلامت نوروزی تاکنون تکنسین‌های اورژانس استان ۱۲۵۵ مأموریت ترافیکی و غیرترافیکی را برای خدمات‌رسانی به مردم، مسافران و گردشگران نوروزی انجام داده‌اند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، محمود شمسی‌پور دهکردی روز دوشنبه ششم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر تأکید کرد: از مجموع ماموریت‌های اورژانس ۳۶۶ مأموریت حوادث ترافیکی بوده که در این حوادث پنج نفر فوت کرده‌اند.

رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌ پزشکی چهارمحال و بختیاری افزود: در این مدت ۳۰۷ مصدوم حوادث ترافیکی به بیمارستان منتقل و ۸۱ مصدوم در محل حادثه از سوی تکنسین‌های اورژانس امدادرسانی و درمان شدند.

او تصریح کرد: در این مدت تکنسین‌های اورژانس چهارمحال و بختیاری به ۹۷۱ مأموریت غیرترافیکی اعزام شدند و به ۱۷۱ نفر امدادرسانی کردند.

شمسی‌پور یادآور شد: در طرح سلامت نوروزی در چهارمحال و بختیاری ۵۵ ایستگاه سلامت با حضور ۴۰۰ تکنسین‌ اورژانس آماده خدمت‌رسانی به مردم، مسافران و گردشگران نوروزی است.

مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌ پزشکی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در نوروز سال‌جاری دو هزار و ۶۵۲ مأموریت از سوی تکنسین‌های اورژانس چهارمحال و بختیاری برای خدمات‌رسانی به مردم، مسافران و گردشگران نوروزی انجام شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010600969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha