تصادفات نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد ۴۵درصد کاهش یافت

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادفات نوروزی در استان از ابتدای تعطیلات نوروزی و با اقدامات صورت گرفته و همکاری پلیس راه و پلیس راهور تا روز گذشته ۶ فروردین ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۵درصد کاهش داشته است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا امروز هفتم فرودین ماه 1403با اشاره به اسکان مسافران نوروزی در اماکن گردشگری و همچنین ستاد اسکان آموزش و پرورش اظهار کرد: طی ایام نوروز بیش از 159هزار نفر از اماکن گردشگری و مذهبی استان دیدن کردند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیش از 1۲۵۰ خانوار با جمعیتی افزون بر 7۴۸۶ نفر تاکنون از طریق ستاد اسکان آموزش و پرورش پذیرش شدند.

او بیان کرد: با وجود بارش شدید باران تلاش شده که در ارائه خدمات به مردم خللی ایجاد نشود.

روستا تصریح کرد: بارش‌های اخیر حجم آبی خوبی را وارد سدهای استان کرده و پیش بینی می شود تا پایان اردیبهشت سدهای کوثر، شاه قاسم و احیانا چمشیر پر شوند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش‌های بلند مدت استان ۸.۶ درصد رشد داشته و از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون ۶۰۶ میلی متر باران در استان به ثبت رسیده است.

او بیان کرد: امید است که بارش های خوب امسال موجب گذر از تنش آبی شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010701091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha