۳۷ سالن ورزشی همدان آماده خدمات‌رسانی اضطراری به مسافران نوروزی است

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: ۳۷ سالن ورزشی در نقاط مختلف این استان آماده خدمات رسانی اضطراری و اسکان موقت مسافران نوروزی شده است.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، علی حقیقی روز سه شنبه 7 فروردین‌ماه اظهار کرد: این سالن‌ها در تمامی شهرهای استان همدان به ویژه مناطق جنوبی آماده‌سازی شده‌اند و در صورت اسکان اضطراری، مسافران می‌توانند اقدام به برپایی چادر کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان اضافه کرد: تمامی شهرهای همدان دارای سالن سرپوشیده نوساز با کیفیت بسیار مطلوب هستند و در روزهای اخیر نسبت به تجهیز آن‌ها اقدام شده است.

حقیقی با اشاره به اینکه هر یک از سالن‌های ورزشی سطح استان قابلیت نصب ۳۰۰ چادر را دارد، ادامه داد: این سالن‌ها در صورت نیاز استان، تا ۱۷ فروردین ماه آماده اقامت اضطراری مسافران نوروزی هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: تمامی سالن‌های ورزشی جهت اسکان موقت مسافران نوروزی همدان دارای وسایل گرمایشی و سرویس‌های بهداشتی مناسب هستند.

او بیان کرد: اقامتگاه‌های ورزشگاه شهید حاجی بابایی و شهید شمسی پور نیز برای اسکان مسافران نوروزی اقدام به خدمات دهی می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010701115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha