تخفیف ۲۰درصدی صنایع‌دستی در بازارچه‌های نوروزی کرمانشاه

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه از تخفیف ۲۰درصدی در فروش محصولات صنایع‌دستی و سوغات در بازارچه‌های نوروزی سطح استان خبرداد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، امین کوگانی روز سه شنبه ۷ فروردین بااشاره به استقبال بسیار خوب گردشگران نوروزی از بازارچه‌های صنایع‌دستی سطح استان، اظهار کرد: برای نوروز امسال در ۱۷ نقطه از سطح استان ۱۷۵ غرفه صنایع‌دستی و سوغات را به همراه ۵۹ سیاه چادر برپا کرده‌ایم. 

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه تصریح کرد: باتوجه به مناسبت ماه مبارک رمضان و فراررسیدن سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) محصولات صنایع‌دستی و سوغات در بازارچه های کرمانشاه با ۲۰درصد تخفیف به گردشگران عرضه خواهد شد. 

او افزود: تخفیف بازارچه‌های نوروزی صنایع‌دستی استان از امروز شروع شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه پیدا خواهد کرد. 

کوگانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه گردشگران از شروع برپایی این نمایشگاه‌ها استقبال خوبی از ان داشته‌اند و نیز به جذب بیشتر گردشگران به سمت جاذبه‌های گردشگری بویژه اماکن تاریخی استان تاثیر گذار بوده‌است. 

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه در پایان اعلام کرد: امیدواریم برپایی بازارچه‌های نوروزی به معرفی بیشتر صنایع‌دستی استان، رونق بیشتر این حوزه و درآمدزایی مناسب برای قشر هنرمندان صنعتگر استان  منجر شود. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010701119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha