بازدید مدیرکل میراث‌فرهنگی از خدمات‌دهی به گردشگران در محور بیستون _ کرمانشاه/ باید خاطره خوبی را در ذهن گردشگران نوروزی ماندگار کنیم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: باید با ارائه خدمات مطلوب خاطره خوبی را از کرمانشاه در ذهن مسافران نوروزی ماندگار کنیم. 

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز سه شنبه ۷ فروردین از روند خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در محور بیستون به کرمانشاه بازدید کرد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در این بازدید روند فعالیت دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر استان همچون پایگاه‌های هلال احمر، گشت‌های راهداری، چادرهای عشایری، راهنمایان گردشگری و سایر دستگاه‌ها را  مورد بررسی قرار داد. 

او در این بازدید ضمن دریافت گزارش عملکرد دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر استان در ارائه خدمات به گردشگران نوروزی، تاکید کرد: باید خدمات مطلوب و شایسته‌ای را به گردشگران نوروزی ارائه دهیم. 

فرمانی تاکید کرد: از آنجایی که حجم قابل توجهی از مسافرین نوروزی در سفر به استان ما از محور بیستون به کرمانشاه تردد می‌کنند، بنابراین شایسته است که خدماتی که در این محور ارائه می‌شود، به نحو احسن باشد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه خاطرنشان کرد: باید با ارائه خدمات مطلوب به گردشگران نوروزی خاطره خوبی را از کرمانشاه در ذهن آنها ماندگار کنیم. 

او در پایان با ابراز رضایت از همکاری و همراهی خوب دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر در استان، اعلام کرد: خوشبختانه این همکاری تاکنون منشاء خدمات خوبی به مسافران نوروزی شده‌ است. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010701191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha