گرامیداشت روز بافق در نوروزگاه‌های آبشار و آهنشهر

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافق گفت: مراسم گرامیداشت روز شهرستان بافق در نوروزگاه آبشار و آهنشهر بافق برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، شامگاه دوشنبه ۶ فروردین‌ماه مراسم گرامیداشت روز شهرستان بافق در نوروزگاه آبشار و آهنشهر با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد و جمعی دیگر از مسئولان استان و شهرستان و گردشگران نوروزی برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافق افزود: پارک بزرگ آبشار و آهن شهر بافق از جمله فضاهای بسیار زیبای استان است که شاید در نوع خود و در بین شهرستان‌های استان بی‌نظیر بوده، این دو پارک بزرگ شهرستان علاوه بر فضای دل‌نشین و بزرگ از امکانات رفاهی خوبی برای گردشگران برخوردار است و همه‌ساله در ایام عید میزبان گردشگران زیادی هستند.

 او افزود: برگزاری مسابقات خانوادگی، جنگ‌های شبانه، معرفی آداب‌ورسوم و غذاهای سنتی و جاذبه‌های شهرستان، برپایی بازارچه صنایع‌دستی و برگزاری جشنواره نوروزی، برپایی غرفه‌های کودک از برنامه‌های نوروز گاه‌های بافق در روز شهرستان بافق بود.

رنجبر تصریح کرد: با توجه به‌اضافه شدن نوروزگاه ابتدای شهر و ظرفیت مناسب این نوروزگاه برای معرفی جاذبه‌های شهرستان در روز بافق ابتدا از این فضا بازدید به عمل آمد.

افتتاح بلوار نخلستان، رونمایی از المان فاطمه الزهرا، شرکت در برنامه‌های فرهنگی و جشنواره‌های نوروزی پارک آبشار و آهنشهر از دیگر برنامه‌هایی بود که در روز بافق انجام شد.

گرامیداشت روز بافق در نوروزگاه‌های آبشار و آهنشهر

گرامیداشت روز بافق در نوروزگاه‌های آبشار و آهنشهر

انتهای پیام/

کد خبر 1403010701196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha