پلتفرم گردشگری شهر کرج رونمایی شد 

معاون شهردار و رئیس سازمان‌فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از رونمایی و آغاز بهره‌برداری از نرم‌افزار گردشگری شهر کرج خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز، امیر اشتری روز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ با اشاره به ترددهای متعدد نوروزی از شهر کرج و لزوم معرفی هرچه بهتر پتانسیل‌های گردشگری این شهر، اظهار کرد: کرج در روزهای ابتدایی سال و ایام نوروز یکی از پرترددترین شهرهای کشور بوده و سفرهای نوروزی بیشماری از این شهر انجام می‌پذیرد و از طرفی اتوبان تهران _کرج نیز در تمامی ایام سال یکی از شاهراه‌های اصلی در کشور محسوب می‌شود.

معاون شهردار و رئیس سازمان‌فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج افزود: شناخت بیش از پیش ظرفیت‌های گردشگری کرج به عنوان یک شهر با اصالت و ریشه‌دار به وفور احساس می‌شود که اهمیت اقدامات لازم در این خصوص را نشان می‌دهد.

به گفته اشتری، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در اقدامی متفاوت و برای اولین بار از  پلتفرم گردشگری شهر کرج به نام "بزن بریم کرج" رونمایی کرد و این نرم‌افزار را به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ در دسترس عموم مسافرین نوروزی و همچین شهروندان کرجی قرار داده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان کرد: اماکن تاریخی، پارک‌های اسکان، اماکن تفریحی، اسکان فرهنگیان، مراکز درمانی، پایانه‌های مسافری، مساجد، مراکز خرید، داروخانه‌ها، پلیس، بازار روز، اسکان هلال احمر و فرهنگسراها، از دسترسی‌های موجود در پلتفرم گردشگری شهر کرج است که با اشاره روی هر مرکز، زمان‌بندی و آدرس آن نیز از طریق مسیریاب در دسترس مخاطب قرار خواهد گرفت.

او اضافه کرد: پلتفرم بزن بریم کرج در حال حاضر از طریق پشتیبانی در حال تکمیل جزئیات بیشتری از شهر کرج بوده و به زودی شاهد یک نرم‌افزار کامل و جامع در حوزه گردشگری این شهر دوست داشتنی خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010701217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha