ورودی شهر دهدز به ۲.۵ میلیون نفر رسید

شهردار دزپارت گفت: طی ۱۰ روز گذشته، حدود ۲.۵ میلیون نفر به شهر دهدز وارد شده‌اند و تاکنون هیچ مشکل یا حادثه‌ای در سطح شهر رخ نداده و امنیت به خوبی حفظ شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، محسن احمدی گفت: برای استقبال از مهمانان نوروزی برقراری کشتی از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۲، برپایی چادرها در پارک‌های سطح شهر برای اسکان مسافران، هماهنگی دو سالن نیز برای اسکان مسافران در هنگام بارش باران آماده شده است.

شهردار دزپارت ادامه داد: برای بهترین استقبال از مهمانان نوروزی، اقدامات انجام شده توسط شهرداری منطقه، از جمله برپایی ایستگاه راهنمای گردشگری در ورودی شهر از سمت اصفهان، برگزاری جشن نوروز با حضور هنرمندان برجسته کشور، همچنین، افزایش نیروهای خدماتی برای نظافت سرویس بهداشتی‌های شهر زیرا مسئله سرویس‌های بهداشتی همواره یکی از معضلات مهم برای مسافران بوده است.

او اظهار کرد: ما در شهرداری دزپارت، تلاش کرده‌ایم تا با احداث و تکمیل نمازخانه جدید، همکاری در راه‌اندازی خدمات هلال احمر و شبکه بهداشت در سطح پارک‌ها، اصلاح و تعمیر کامل سیستم روشنایی، برپایی و تجهیز سفره‌های هفت سین در ورودی‌های شهر و رنگ‌آمیزی کامل بلوارها، خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.

احمدی ادامه داد: مشکلاتی همچون عبور جادوی کمربندی از مرکز شهر و عدم استقرار کامل ادارات هنوز به یک نتیجه قابل قبول نرسیده‌اند. همچنین، مسئله عبور خطوط لوله نفت و گاز از محدوده شهر و عدم مشارکت خطوط نفت و مخابرات اصفهان در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی نیز برای ما مشکلاتی ایجاد کرده است.

شهردار دزپارت اظهار کرد: با وجود چالش‌ها، شهرداری دزپارت متعهد به بهبود و ارتقای خدمات شهری است و تلاش خواهد کرد تا مشکلات موجود را حل کند.

او بیان کرد: یکی از معضلات مهم شهر دهدز عدم استقرار کامل ادارات است. با توجه به اینکه دهدز به تازگی به شهرستان ارتقا یافته است، هنوز ادارات به طور کامل در این منطقه استقرار نیافته‌اند. این موضوع باعث مشکلاتی در عملکرد ادارات و خدمات عمومی می‌شود.

احمدی خاطرنشان کرد: عدم وجود یک شبکه برق پایدار نیز یکی از معضلات دیگر شهر دهدز است. نوسانات برق وجود دارد که باعث تخریب اموال شده و برای شهروندان و بخش‌های مختلف مشکلاتی ایجاد می‌کند.

شهردار دزپارت، در خصوص برنامه‌های عمرانی و گردشگری شهر دهدز بیان کرد: در حوزه گردشگری، پروژه‌های متعددی در دست اجرا هستند. احداث یک پارک در ورودی بخش قارون و احداث جاده سلامت و پارک طبیعت از جمله این پروژه‌ها هستند. همچنین، ساخت میدان ورودی از سمت ایذه و سامان‌دهی جاده‌های کمربندی نیز در دست اقدام است.

او افزود: برنامه‌های دیگری نیز در زمینه ساخت اماکن فرهنگی و حمایت از تیم‌های ورزشی در حال اجرا هستند. همچنین، برگزاری پیاده‌روی‌های خانوادگی در طول دو سال گذشته نیز از دیگر برنامه‌های این شهرستان بوده است.

احمدی تصریح کرد: طی ۱۰ روز گذشته، حدود ۲.۵ میلیون نفر به شهر دهدز وارد شده‌اند که با توجه به شرایط آب و هوای مناسب شهر تعداد زیادی از مهمانان نوروزی در پارک‌های سطح شهر مستقر شدند، در این راستا شهرداری دزپارت با همکاری نیروی انتظامی اقدامات لازم را انجام داده و امنیت مناسبی فراهم شده است.

شهردار دزپارت اعلام کرد: در پارک شهید علی خان هشت چادر برپا کرده و پنج چادر را نیز در پارک دولت به صورت رایگان برای هموطنان فراهم کرده‌اند. به این ترتیب، روزانه بین ۸۰ تا ۱۰۰ چادر در دسترس مسافران قرار می‌گیرد و اسکان شبانه در دهدز تسهیل شده است.

او در پایان اظهار کرد: تاکنون هیچ مشکل یا حادثه‌ای در سطح شهر رخ نداده و امنیت به خوبی حفظ شده است.

ورودی شهر دهدز به ۲.۵ میلیون نفر رسید

انتهای پیام/

کد خبر 1403010701226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha