بازدید بیش از ٨٦٧هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کردستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: از تاریخ ٢٥ اسفندماه تا پایان هفتمین روز از فروردین‌ماه سال‌جاری بیش از ٨٦٧هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

به گزارش میراث‌آریا و به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، منصور مهرزاد روز چهارشنبه ٨ فروردین‌ماه ١٤٠٣ در این‌باره اظهار کرد: با تمهیدات پیش‌بینی شده در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، تلاش شده تا مسافران و گردشگران نوروزی بتوانند از اغلب اماکن تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان بازدید کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: براساس آمار ثبت‌ شده در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، از تاریخ ٢٥ اسفندماه تا پایان روز ٧ فروردین‌ماه سال‌جاری، ٨٦٧هزار و ٣٨٢ نفر از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، روستاهای هدف گردشگری، مذهبی، فرهنگی و...استان بازدید کرده‌اند.

او عنوان کرد: شهرستان های مریوان، بانه، سنندج و سروآباد به ترتیب دارای بیشترین آمار بازدید از جاذبه‌های گردشگری در استان بوده‌اند.

مهرزاد همچنین از توزیع بیش از ١٠٠هزار نسخه اقلام تبلیغاتی در استان خبر داد و یادآور شد: توزیع نقشه، بروشور و کتابچه در راهنمایی و معرفی سایت‌های تاریخی در هر استانی تاثیر مستقیم دارد و در ایام نوروز در کردستان شاهد تحولی اساسی در این بخش بوده‌ایم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010801303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha