فعالیت ۱۰۰ راهنمای گردشگری در جاذبه‌های تاریخی و گردشگری اصفهان

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از فعالیت ۱۰۰ راهنمای گردشگری در جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان اصفهان هم‌زمان با نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان با اعلام این مطلب گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده و پیش‌بینی برنامه‌های ستاد سفر استان، راهنمایان گردشگری برای ارائه خدمات علمی و فرهنگی به گردشگران نوروزی در جاذبه‌های استان اصفهان استقرار یافتند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: پس از اعلام فراخوان عمومی از طریق انجمن راهنمایان گردشگری و دانشگاه‌هایی که رشته‌های مرتبط گردشگری در آن‌ها تدریس می‌شود، تعداد ۱۰۰ نفر راهنمای گردشگری بنا بر الویت و به تفکیک نیازهای تاریخی استان ازجمله مجموعه جهانی کاخ چهلستون، مجموعه جهانی باغ فین، مجموعه جهانی مسجد جامع عتیق، عمارت منارجنبان، مسجد امام، مسجد جامع نائین، مسجد جامع نطنز و مسجد شیخ لطف اله پس از دریافت آموزش‌های لازم استقرار پیدا کردند.

او افزود: راهنمایان گردشگری از بیست و چهارم اسفندماه ۱۴۰۲ تا پانزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به گردشگران اطلاع‌رسانی و خدمات‌رسانی می‌کنند.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010801346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha