حضور دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور در بوشهر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر از حضور دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، اسماعیل سجادی‌منش امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ با اعلام این خبر گفت: سیدمصطفی فاطمی مدیرکل گردشگری داخلی وزارت متبوع و دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور به منظور ارزیابی و پایش حضور گردشگران به بوشهر، عصر روز گذشته وارد استان شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: سیدمصطفی فاطمی با سفر به شهرستان‌های گناوه و دیلم از نزدیک با بازدید میدانی، روند ارائه خدمات به گردشگران را مورد بررسی قرار داد.

او ادامه داد: مدیرکل گردشگری داخلی وزارت متبوع و دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور با اشاره به حضور پر تعداد گردشگران و مسافران به استان بوشهر، این استان را از حیث ورود و جذب گردشگر در نوروز ۱۴۰۳ سومین استان کشور دانست و دلیل این موضوع معرفی ظرفیت‌های گردشگری بوشهر و توسعه زیرساخت‌های لازم طی سال‌های اخیر ارزیابی کرد.

سجادی‌منش در پایان بیان کرد: هم‌چنین برپایی غرفه‌های نوروزی متناسب با ماه مبارک رمضان در شهرهای پر جمعیت و گردشگرپذیر، از دیگر نکات مورد توجه ایشان بود که مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010901435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha