کنسرت‌های نوروزی به خوبی اجرا شد/ استقبال مسافران از اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در نوروز امسال مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، کنسرت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری به خوبی اجرا شد.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا با اشاره به برنامه‌ریزی‌های این وزارتخانه برای اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در نوروز، اظهار کرد: در نوروز امسال، خوشبختانه هیچ مشکلی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری مانند کنسرت‌ها نداشتیم و برنامه‌ها به خوبی اجرا شد.

او افزود: سال گذشته، سال رکورد اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری بود و در سال جدید نیز با عزمی راسخ به دنبال اجرای این برنامه‌ها و تزریق نشاط و امید در جامعه هستیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری در استان‌های مختلف اضافه کرد: خوشبختانه گردشگران و مسافران نوروزی از برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری مانند کنسرت و تئاتر به خوبی استقبال کردند.

اسماعیلی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری بسیار خوبی با وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دارد و در اجرای برنامه‌های فرهنگی وهنری و تزریق نشاط و امید در جامعه یک سیاست واحد داریم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010901445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha