بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان ایلام، فرزاد شریفی روز پنجشنبه نهم فروردین ۱۴۰۳ اظهار کرد: این سامانه مختص وضعیت اماکنی چون نمازخانهها، مراکز خدماتی- پذیرایی، سرویسهای بهداشتی، سالنهای غذاخوری، مراکز اقامتی، دفاتر مسافرتی و جاذبههای گردشگری است.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی و دبیر ستاد سفرهای نوروزی ایلام افزود: مسافران و گرشگران نوروزی مستقر در استان هر ساعت از شبانهروز انتقاد، رضایتمندی، پیشنهاد، شکایت و نارضایتی خود را از این اماکن ثبت کنند.
او اضافه کرد: مسئولان ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی در مناطق مختلف استان موضوع را در سریعترین زمان ممکن پیگیری و نواقص گزارش شده را مرتفع میسازنند.
شریفی با بیان اینکه از ۲۳ اسفند تا هفتم فروردین بیش از ۷۰ مورد بازرسی و نظارت از این اماکن صورت گرفته است، یادآور شد: ۱۶۰ پوستر رسیدگی به شکایات و ۲۵ تابلو اطلاعرسانی مکان نمازخانه و سرویسهای بهداشتی برای آگاهی مسافران و گردشگران نصب شده است.
به گفته دبیر ستاد سفرهای نوروزی ایلام ۱۷ مجتمع خدماتی - پذیرایی و ۱۷ مسجد بینراهی، هشت امامزاده و بقاع متبرکه واقع در مسیرهای ارتباطی اصلی، سه مقصد گردشگری در ایوان، بدره و دهلران از جمله اماکن دارای سرویسهای بهداشتی برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی هستند.
انتهای پیام/
نظر شما