ثبت شکایات و پیشنهادهای گردشگران از خدمات نوروزی ایلام در سامانه ۰۹۶۲۹

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد سفرهای نوروزی ایلام گفت: سامانه ۰۹۶۲۹ برای رسیدگی به وضعیت سرویس‌های بهداشتی و جاذبه‌های گردشگری در اختیار مسافران و گردشگران نوروزی است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام، فرزاد شریفی روز پنجشنبه نهم فروردین ۱۴۰۳ اظهار کرد: این سامانه مختص وضعیت اماکنی چون نمازخانه‌ها، مراکز خدماتی- پذیرایی، سرویس‌های بهداشتی، سالن‌های غذاخوری، مراکز اقامتی، دفاتر مسافرتی و جاذبه‌های گردشگری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد سفرهای نوروزی ایلام افزود: مسافران و گرشگران نوروزی مستقر در استان هر ساعت از شبانه‌روز انتقاد، رضایتمندی، پیشنهاد، شکایت و نارضایتی خود را از این اماکن ثبت کنند.

او اضافه کرد: مسئولان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مناطق مختلف استان موضوع را در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری و نواقص گزارش شده را مرتفع می‌سازنند.

شریفی با بیان اینکه از ۲۳ اسفند تا هفتم فروردین بیش از ۷۰ مورد بازرسی و نظارت از این اماکن صورت گرفته است، یادآور شد: ۱۶۰ پوستر رسیدگی به شکایات و ۲۵ تابلو اطلاع‌رسانی مکان نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی برای آگاهی مسافران و گردشگران نصب شده است.

به گفته دبیر ستاد سفرهای نوروزی ایلام ۱۷ مجتمع خدماتی - پذیرایی و ۱۷ مسجد بین‌راهی، هشت امامزاده و بقاع متبرکه واقع در مسیرهای ارتباطی اصلی، سه مقصد گردشگری در ایوان، بدره و دهلران از جمله اماکن دارای سرویس‌های بهداشتی برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی هستند. 

ثبت شکایات و پیشنهادهای گردشگران از خدمات نوروزی ایلام در سامانه ۰۹۶۲۹

انتهای پیام/

کد خبر 1403010901505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha