بازدید بیش از ۱٠۶هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری اراک تا هشتم فروردین‌ماه

معاون گردشگری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: در بازه زمانی ۲۴ اسفند سال قبل تا هشتم فروردین سال‌جاری ۱٠۶هزار و ۷٠٠ نفر از جاذبه‌های گردشگری اراک بازدید کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، مسعود فرخی اظهار کرد: در این مدت بیش از ۴۸٠ بازدید نظارتی نیز از مراکز گردشگری استان مرکزی انجام شد که بیش از ۱۲٠ بازدید از مراکز اقامتی، ۲۵ بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی و بیش از ۲۷۵ بازدید از رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین‌راهی است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی افزود: همچنین دربازه زمانی پیش‌گفته، تعداد بازدید از جاذبه‌ها و ظرفیت‌های متنوع گردشگری اعم از فرهنگی، تاریخی و توریستی استان نیز به تعداد ۶۱۲هزار و ۴۳٠ نفربازدید ثبت شده است که وضعیت مطلوبی خوشبختانه در این زمینه داریم.

او افزود: در مجموع این بازدیدهای نظارتی تعداد ۵۵ تذکر، تعداد ۱۲ اخطار کتبی و تعداد ۵۷ تشویق به ثبت رسیده است ضمن این که شاهد تعطیلی یا تعلیق هیچ‌‎یک از واحدهای خدمات‌رسان در سطح استان تا به این تاریخ نبوده‌‎ایم.

فرخی خاطرنشان کرد: تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۳، نظارت‌های مستمر بر کیفیت و نرخ خدمات و صنوف مختلف از جمله مراکز اقامتی، پذیرایی بین‌راهی و دفاتر خدمات مسافرتی ادامه خواهند داشت.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403011001626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha