اقامت بیش از ۱۰میلیون نفر شب در مازندران

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از اقامت ۱۰ میلیون و ۵۲۹هزار و ۶۹۴ نفر شب در مازندران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، مهدی اسحاقی امروز جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳ در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر در مستقر در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، گفت: از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا نهم فروردین ۱۰میلیون و ۵۲۹هزار و ۶۹۴ نفر شب در مازندران اقامت کردند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان اینکه نظارت در ایام تعطیلات نوروز بسیار مهم است، تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز بازدیدهای نظارتی استانی و شهرستانی به صورت مستمر توسط کارشناسان انجام می‌شود.

او با اعلام اینکه از آغاز ستاد تا نهم فرودینن ماه سال جاری ۹۶۵ فقره نظارت بر تاسیسات گردشگری و پذیرایی صورت گرفت، افزود: از این تعداد نظارت صورت گرفته ۸۶ مورد تشویق و ۱۹۷ مورد تذکر و اخطار بوده است.

اسحاقی با اشاره به تقارن تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان و در پیش بودن شب‌های قدر،خاطرنشان کرد: مردم و گردشگران حرمت این ماه و شب‌های قدر را حفظ و شئونات اسلامی را رعایت کنند.

معاون گردشگری مازندران در خصوص اسکان اضطرای در تعطیلات نوروز سال جاری، گفت: برای اسکان اضطراری با اداره‌کل ورزش و جوانان هماهنگی‌ها صورت گرفت تا در مواقع بحران و شرایط جوی در استان سالن‌های ورزشی در اختیار مسافران قرار گیرد.

او همچنین به اعلام آمادگی آموزش وپرورش استان برای اسکان مسافران و گردشگران در مواقع بحران خبر داد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011001679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha