ارزیابی مراکز خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران بندرعباس

محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان به همراه محمد مرودی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان، صفر صادقی مدیر کل امور شهری و روستایی استانداری، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس از مراکز خدمات‌رسانی و بوستان‌های اسکان مسافران و گردشگران شامل پارک جنگلی، باغ پرندگان و ستاد استقبال از بهار ورودی شهر بندرعباس بازدید کردند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز جمعه ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ در این بازدیدها با اشاره به اینکه تمام تلاش و کوشش ستاد اجرایی خدمات سفر استان، خدمت‌رسانی حداکثری به مسافران و گردشگران است، گفت: در بازدید از پارک جنگلی به صورت حضوری و چهره به چهره میزان رضایت‌مندی مردم از خدمات‌رسانی و انتظاراتی را که دارند، مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان افزود: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، نحوه خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران مطلوب ارزیابی شده است.

او تاکید کرد: تمام خدمات‌، مورد ارزیابی کارشناسان قرار می‌گیرد و خدمت‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی تا ۲۴ فروردین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011001689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha