پخش زنده مراسم احیای شب‌های قدر از بقعه حضرت قیدار نبی (ع) 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به اجرای طرح نذر نان از درآمدهای موقوفه اجرا قیدار نبی (ع) در شهرستان خدابنده به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی (ع)، گفت: ویژه برنامه شب‌های قدر بقعه به صورت زنده پخش می‌شود. 

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، علی ذوالقدری اظهار کرد: مراسم احیای شب‌های پرفضیلت قدر و گرامیداشت شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) در بقعه حضرت قیدار نبی (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه قیدار و با مرثیه‌سرایی مادحین برجسته شهرستان برگزار خواهد شد. 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده اظهار کرد: این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی اشراق پخش خواهد شد و از عموم مردم و علاقه مندان اهل بیت علیهم السلام دعوت می‌کنیم در این مراسم‌ها شرکت کنند. 

او اضافه کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته از محل درآمدهای موقوفه قیدار نبی (ع) طرح نذر نان رایگان را به یاد احسان و اطعام امیرالمومنین علی (ع) در شهر قیدار اجرا خواهیم کرد. 

ذوالقدری بیان کرد: با هماهنگی انجام شده با چند نانوایی و پرداخت هزینه به این نانوایی‌ها تعداد ۴ هزار قرص نان رایگان با نیت نذر و احسان در سطح شهر قیدار توزیع خواهد شد که شهروندان می‌توانند با مراجعه به این نانوایی‌های مشخص شده، نان رایگان دریافت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011101705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha