بازدید نظارتی از هتل‌های ساوه

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ساوه از گشت نظارتی هتل‌های صدار و آزادی این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، رضا ایاز ۱٠ فروردین ۱۴٠۳ گفت: در این بازدیدها مواردی شامل نصب نرخ‌نامه ارائه خدمات، نصب مجوزهای لازم، بهبود کیفیت مدیریت نیروی انسانی، کیفیت و کمیت خدمات، بهداشت و امکانات موجود در هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای شهرستان مورد سنجش و بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ساوه بر ضرورت توجه به مسئله استانداردسازی و به‌روز بودن تاسیسات گردشگری در کیفیت خدمات ارائه شده هتل‌ها از بازدید نظارتی بر روند استانداردسازی هتل‌ها تاکید کرد و گفت: توجه بر استانداردسازی‌ و به‌روز بودن تاسیسات  گردشگری برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران امری ضروری است.

او گفت: اغلب تأسیسات ازنظر بهداشت و رعایت نرخ‌نامه‌ها ارائه خدمات کیفیتی مطلوب داشته‌اند، اما تذکراتی به برخی واحدها داده شد که با استمرار نظارت‌ها، شاهد تحقق خدمات‌رسانی بهتر به مسافران در شهرستان خواهیم بود.

ایاز افزود: این بازدیدها با هدف نظارت ویژه از مراکز اقامتی و مجتمع‌های خدمات رفاهی در طول سال با هدف ارتقای کیفیت تاسیسات گردشگری در استان و رعایت استانداردهای مدنظر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011101819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha