ارائه خدمات به بیش از ۲۴۶هزار کودک در پست‌های نوروزی جوانان هلال احمر مازندران

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر مازندران از بهره‌مندی 246هزار و 972 کودک در پست‌های نوروزی جوانان هلال احمر مازندران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، لیلی احمدی شنبه یازدهم فروردین ۱۴۰۳ در حاشیه بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران از بهره‌مندی 246هزار و 972 کودک در پست‌های نوروزی جوانان این استان خبر داد و گفت: فضای دوستدار کودک در پست‌های ثابت و سیار (سحاب) با برنامه‌های آموزشی و فرهنگی به کودکان توسط فرماندهان و سرگروه‌های تیم‌های سحر در قالب نمایش و مسابقات ارائه می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر مازندران تصریح کرد: توقف مسافرین و اجرای برنامه‌های متنوع جهت کودکان موجب استراحت هرچند کوتاه رانندگان شده که کاهش تصادفات جاده‌ای را درپی خواهد داشت.

او با اشاره به برگزاری جلسات مجازی ویژه تیم‌های سحر قبل از شروع طرح نوروزی افزود: تیم‌های سحر مازندران نسبت به طراحی محتوای بازی‌ها و فعالیت‌های ابتکاری موثر و مرتبط با کودکان و همچنین تنپوش‌های عروسکی اقدام کردند که این امر موجب جذب کودکان در پست‌های نوروزی شد.

احمدی خاطرنشان کرد: آشنایی با نکات مهارت‌های امدادی و ترافیکی، رفتارهای بشردوستانه و برپایی بازی با رویکرد آموزش فرهنگ ترافیک از مهم‌ترین فعالیت‌های فضای دوستدار کودک است..

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر مازندران از زحمات تمامی جوانان بشردوست هلال احمر که در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای و ایجاد امنیت و سفری خوش برای مسافرین خصوصا کودکان و نوجوانان تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011101866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha