بازدید دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خوزستان از کمیته‌های تخصصی این ستاد در شهرستان باغملک

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان، اقدامات کمیته‌های تخصصی ستاد سفر نوروزی شهرستان باغملک را بررسی کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، محمدحسین ارسطوزاده، طی بازدیدی از شهرستان باغملک، اقدامات کمیته‌های تخصصی ستاد سفرهای نوروزی در این منطقه را بررسی کرد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان، نظارت بر عملکرد تاسیسات گردشگری و امکانات رفاهی این منطقه و نحوه خدمات‌رسانی به گردشگران را نیز ارزیابی و بررسی کرد.

او تاکید کرد: توسعه و بهبود صنعت گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است و باید تمام تلاش‌ها برای ایجاد زمینه مناسب خدمات‌رسانی به گردشگران فراهم شود. 

ارسطوزاده طی جلسه‌ای با اعضای کمیته‌های تخصصی ستاد سفر شهرستان باغملک به بحث و تبادل نظر درباره بهبود امکانات گردشگری، توسعه کسب‌ و کار و عرضه صنایع‌دستی محلی و ارتقای سطح خدمات‌رسانی پرداخت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان در طول بازدید خود به نظارت و بازدید از تاسیسات گردشگری و امکانات رفاهی مهم این منطقه پرداخت و اطمینان حاصل کرد که این تاسیسات به طور کامل آماده پذیرایی از گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی هستند.

او ابراز امیدواری کرد: با استفاده از تجربیات و آموخته‌های به دست آمده، توسعه گردشگری در استان خوزستان رونق بیشتری پیدا خواهد کرد و امکانات و خدمات رفاهی به نحو احسن برای گردشگران فراهم می‌شود.

ارسطوزاده در پایان این بازدید، ضمن تشکر خود را از تلاش‌های اعضای کمیته‌های تخصصی ستاد سفرهای نوروزی باغملک بیان کرد: همکاری و هماهنگی بین نهادها و سازمان‌های مختلف در توسعه صنعت گردشگری بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011101871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha