مسافران نوروزی حضور قابل‌توجهی در امام‌زاده سید محمد(ع) بارده چهارمحال و بختیاری داشتند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: مسافران و گردشگران نوروزی حضور قابل‌توجهی در امام‌زاده سید محمد (ع) روستای بارده شهرستان بن داشته‌اند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان روز یکشنبه ۱۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر تأکید کرد: برخورداری امام‌زاده سید محمد (ع) روستای بارده شهرستان بن از منظره‌های زیبا و دلنواز کوهستانی باعث حضور پُرشور مسافران و گردشگران نوروزی در این مکان مذهبیف تاریخی و گردشگری شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: در طول سال علاوه بر مردم مناطق مختلف استان، مسافران و گردشگران فراوانی از نقاط گوناگون کشور در بقعه متبرکه امام‌زاده سید محمد (ع) بارده حضور می‌یابند.

او تصریح کرد: نزدیکی بقعه متبرکه امام‌زاده سید محمد (ع) بارده به مرکز استان چهارمحال و بختیاری و فراهم بودن زیرساخت‌های گردشگری لازم در این منطقه از دسگر علت‌های حضور مردم، مسافران و گردشگران در این مکان به‌شمار می‌رود.

جیلان یادآور شد: تقویت گردشگری مذهبی از مهم‌ترین اولویت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011201897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha