استمرار بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری شهرستان دامغان

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان از استمرار و تشدید نظارت بر واحدهای اقامتی و گردشگری شهرستان دامغان تا پایان عید فطر خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مجتبی اکبرپور روز یکشنبه 12 فروردین‌ماه 1403 با اعلام این خبر افزود: در راستای مصوبات ستاد اجرایی خدمات سفر مبنی بر تشدید نظارت بر نحوه خدمات‌دهی تأسیسات گردشگری در ایام نوروز 1403 نظارت بر واحدهای اقامتی، پذیرایی، خدمات بین‌راهی و مراکز تفریحی انجام‌ شده است و ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان هدف از تشدید نظارت‌ها را ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، مسافران و زائران عنوان کرد و افزود: در بازدیدهای انجام‌شده از تأسیسات گردشگری شهرستان، رعایت نرخ نامه‌های مصوب و شیوه‌نامه‌های بهداشتی، پروانه‌های بهره‌برداری، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی و رعایت شئونات اخلاقی موردبررسی و نظارت قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه با استمرار نظارت‌ها، شاهد تحقق خدمات‌رسانی بهتر خواهیم بود، گفت: گردشگران در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز اقامتی و پذیرایی می‌توانند با سامانه ملی ۰۹۶۲۹ تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

اکبرپور افزود: در این سامانه به‌صورت برخط تمامی موضوعات مرتبط با سفر ازجمله اطلاعات اماکن و تأسیسات گردشگری، مسیرها و وضعیت آب‌وهوا قابل‌دسترس است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011201905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha