مسابقه «قرآن بخوان، هدیه بگیر» در شهرک نمک آبرود در حال برگزاری است

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان چالوس اظهار کرد: مسابقه «قرآن بخوان، هدیه بگیر» در شهرک نمک آبرود شهرستان چالوس در حال برگزاری است.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، حسین مهتاجی یکشنبه دوازدهم فروردین ۱۴۰۳ در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان چالوس گفت: مسابقه فرهنگی «قرآن بخوان، هدیه بگیر» همزمان با آغاز سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان در شهرک نمک‌آبرود شهرستان چالوس در حال برگزاری است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان چالوس افزود: این طرح فرهنگی با هدف تشویق کودکان و نوجوانان به یادگیری قرآن و مانوس شدن آنان با کلام وحی همه روزه در ایام عید نوروز در محدوده محوطه گردشگری نمک‌آبرود ب گزارمی‌شود و هدایای فرهنگی به شرکت کننده‌گان در این طرح آهدا می‌شود.

او با اشاره به استقبال کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان از این طرح، افزود: در فروردین و تابستان سال ۱۴۰۲ بیش از ۳هزار کودک و نوجوان قرآنی در این طرح مشارکت کردند.

مهتاجی تصریح کرد: ایده و هدف این طرح فرهنگی آن است که نونهالان و نوجوانانی که در این طرح شرکت می‌کنند، با یادآوری نمک‌آبرود خاطره قرآن‌خوانی برای آنها تداعی شود و زمانی که قرآن خواندند یا صدای قرآن شنیدند یاد نمک‌آبرود برای آنها زنده شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011201912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha