اقامت ۱۴۶هزار مسافر نوروزی در لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: در تعطیلات نوروز امسال و از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۱ فروردین جاری ۱۴۶هزار و ۲۶۴ مسافر نوروزی در اقامتگاه‌های رسمی، غیررسمی و اضطراری استان اسکان و اقامت داشته‌اند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان؛ عطا حسن‌پور روز یکشنبه ۱۲ فروردین ماه افزود: از این تعداد اسکان، ۳۵هزار و ۹۵۳ نفر در اقامتگاه‌های رسمی، ۱۰۷هزار و ۳۰ نفر در اقامتگاه‌های غیررسمی و ۳۲۸۱ نفر در اقامتگاه‌های اضطراری اسکان داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان اضافه کرد: از مجموع اسکان و اقامت رسمی در مدت یاد شده، ۱۰هزار و ۸۱۷ نفر در هتل‌ها، ۳۸۷۷ نفر در مهمانپذیرها، ۵۲۴۷ نفر در اقامتگاه‌های بومی‌گردی، ۶۴۹۶ نفر در زائرسراها و مابقی در اردوگاه‌ها، متل‌ها، طرح خانه مسافر و منطقه نمونه گردشگری اقامت کرده‌اند.

او با اشاره به بازدیدهای نظارتی در مدت یاد شده اظهار کرد: همچنین در مدت یاد شده ۳۰۰ مورد بازدید نظارتی در سطح استان انجام شده که در نهایت ۲۳ تذکر، دو اخطار کتبی و دو مورد تشویق برای مراکز یاد شده صادر شده است.

حسن‌پور افزود: از مجموع بازدیدهای نظارتی در مدت یاد شده، ۱۹۹ مورد بازدید از مراکز اقامتی و ۷۳ مورد بازدید از رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین‌راهی انجام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011201917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha