خدمات‌رسانی راهنمایان گردشگری و فعالان گردشگری کردستان ستودنی است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: نحوه خدمات‌رسانی شایسته و همه‌جانبه بخش خصوصی و فعالان گردشگری به مسافران و گردشگران در ایام نوروز ستودنی است.

به‌گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، منصور مهرزاد روز شنبه ١٢ فروردین‌ماه ١٤٠٣ در آیین تجلیل از راهنمایان گردشگری استان که با حضور فرماندار سنندج برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه درایام تعطیلات امسال شاهد ورود حجم عظیمی از گردشگران نوروزی به استان بودیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: براساس آمار ثبت‌ شده در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، از تاریخ ٢٥ اسفندماه تا پایان روز ١١ فروردین‌ماه سال‌جاری، یک‌میلیون و ٥٦٠هزار و ٣٩٣ نفر از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، روستاهای هدف گردشگری، مذهبی، فرهنگی و...استان بازدید کرده‌اند.

او عنوان کرد: شهرستان‌های مریوان، بانه، سنندج و سروآباد به ترتیب دارای بیشترین آمار بازدید از جاذبه‌های گردشگری در استان بوده‌اند.

مهرزاد با بیان اینکه خوشبختانه شاهد همراهی و همکاری بسیارخوبی از سوی بخش خصوصی با دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان بودیم، یادآور شد: حضور راهنمایان گردشگری در محل بناهای تاریخی و موزه‌ها این امکان را به گردشگران و مسافران نوروزی داد که اطلاعات بیشتری در خصوص آثار تاریخی و دیگر اماکن دیدنی و جاذبه‌های گردشگری استان کسب کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان ضمن قدردانی از تمام کسانی که در زمینه توسعه گردشگری استان تلاش می‌کنند تا جایگاه کردستان در سطح ملی و بین‌المللی ارتقا یابد، بیان کرد: فعالان گردشگری نه تنها در ایام تعطیلات و سفرهای نوروزی، بلکه باید با برنامه‌ریزی درست و دقیق در تمام ایام سال به دنبال رونق گردشگری و جذب مسافر به استان باشند.

حسن عسکری فرماندار سنندج هم در این آئین گفت: فعالان گردشگری استان نه تنها در ایام تعطیلات و سفرهای نوروزی، بلکه باید با برنامه‌ریزی درست و دقیق در تمام ایام سال به دنبال رونق گردشگری و جذب مسافر باشند.

او با بیان اینکه آماده پذیرایی از مسافران در موج دوم سفرهای نوروزی هستیم، اظهار کرد: تدابیر لازم در این زمینه برای خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان اندیشیده شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011201932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha