بازدید یک میلیون و ۸۰۰هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه/ ۱۶۷ هزار مسافر نوروزی اسکان پیدا کردند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از بازدید یک میلیون و ۸۰۷هزار و ۳۳۱ نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز یکشنبه ۱۲ فروردین، اظهار کرد: از ۲۴ اسفند تا پایان روز ۱۱ فروردین جمعا یک میلیون و ۸۰۷هزار و ۳۳۱ نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه بازدید کرده‌اند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تصریح کرد: بیشترین بازدید گردشگران نوروزی در این مدت از جاذبه‌های طبیعی،  تاریخی و تفریحی استان بوده‌است. 

او در ادامه از اقامت ۱۶۷هزار و ۸۶۹ مسافر نوروزی نیز در مراکز اقامتی استان خبرداد و گفت: در این مدت ۹۷هزار و ۷۴۳ نفر در مراکز اقامتی غیررسمی، ۶۱هزار و ۵۴۲ نفر در مراکز اقامتی رسمی و ۸۵۸۴ نفر نیز در مراکز اقامتی اضطراری اسکان پیدا کرده‌اند. 

فرمانی در ادامه با بیان اینکه در این مدت ۱۴۳۰ فقره بازدید نظارتی نیز از تاسیسات گردشگری استان انجام شده، افزود: از این آمار ۶۷۵ فقره بازدید از مراکز اقامتی، ۲۷۶ فقره بازدید از  دفاتر خدمات مسافرتی و ۱۶۰ فقره نیز بازدید از مراکز پذیرایی و بین‌راهی بوده‌ است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، اظهار کرد: همچنین بدنبال این بازدیدها برای ۹۳ واحد نیز تشویق، ۱۸۰ واحد تذکر، ۲۹ واحد اخطار کتبی و پنج واحد نیز تعلیق مجوز صادر شد. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403011201950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha