جمعیت هلال احمر همه جانبه در خدمت میهمانان و مسافرین نوروزی کرمان بودند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: جمعیت هلال احمر به نحو احسن و همه جانبه در خدمت میهمانان و مسافرین نوروزی کرمان بودند و با رفتار و کلام زیبا شادی را به مردم هدیه دادند.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، سعید شاهرخی ۱۲ فروردین ماه در بازدید از پایگاه امداد نجات هلال احمر و ستاد استقبال ورودی کرمان در پارک مسافر ضمن تشکر از مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان و همکارانشان گفت: این عزیزان با نگاه آموزشی به رشد و ارتقای سطح بینش جامعه کمک بسزایی می‌کنند و در بخش آموزش کارهای بسیار خوبی انجام شده است. به نحو احسن و همه جانبه در خدمت میهمانان و مسافرین نوروزی بودند و با رفتار و کلام زیبا شادی را به مردم هدیه دادند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان در ادامه گفت: جمعیت هلال احمر می‌تواند الگوی خوبی در یک فرایند تصمیم‌گیری، تصمیم‌سازی و اجرا باشد و این نکته بسیار مهمی است.

او گفت: استان کرمان پهناورترین استان ایران است و در رتبه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هم رتبه اول را داراست از جمله در ثبت بناهای جهانی و شهرهای صنایع‌دستی ملی و جهانی در حوزه های مختلف استان کرمان حوزه بسیار برخورداری است.

شاهرخی در ادامه افزود: در کنار همه آثار تاریخی، فرهنگی و طبیعی نعمت بزرگ مرقد مطهر سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی هم به همه دارایی های خوب کرمان اضافه شده است و استان کرمان علاوه بر همه ردیف‌های گردشگری از ردیف گردشگری مذهبی هم برخوردار است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی کرمان با اشاره با اینکه استان کرمان امسال شاهد رشد ۴درصدی گردشگر بوده و جزو چهار استان اول پرتردد و پر سفر کشور است گفت: در حوزه اقامتی هم رزرو اقامتی بالای ۵۰درصد را داشتیم و در بسیاری از شاخص ها با همراهی همه نهادها و سازمان ها تدبیر  بسیار شایسته‌ای شد.

او حضور کمیته تخصصی امداد و نجات را بسیار جایز و شایسته خواند و گفت: حضور جوانان داوطلب در این کمیته با نگاه جامع و آموزش محور جای تبریک و تقدیر دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011302007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha