نصب ۲۷۴۲ متر بنر برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان سمنان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از چاپ و نصب بیش از ۲۷۴۲ مترمربع بنر در استان سمنان در راستای معرفی جاذبه‌ها و تأسیسات گردشگری استان سمنان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم‌زاده روز دوشنبه ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ گفت: در راستای توسعه و تبلیغ ظرفیت‌های گردشگری استان سمنان، دیار کاروانسراهای ثبت جهانی ایران به مسافران و گردشگران نوروزی در استان سمنان بیش از ۲۷۴۲ مترمربع بنر چاپ و نصب‌ شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با اشاره به اینکه تبلیغ و برندسازی جاذبه‌ها، نقش بسزایی در صنعت گردشگری دارد، افزود: برای معرفی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، تأسیسات گردشگری، نمایشگاه‌های صنایع‌دستی، نوروزگاه ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، حجاب و عفاف بنرها چاپ و نصب‌ شده‌اند.

او گفت: ۸۰۰ مترمربع دیگر نیز در قالب معرفی جاذبه‌ها و تأسیسات گردشگری در ۱۱ بیلبورد جاده‌ای در سطح استان نصب‌ شده است.

کرم‌زاده افزود: با توجه به اینکه سمنان یک استان مواصلاتی بین چند استان بزرگ کشور، هم‌جوار با پایتخت کشور و در مسیر حرم امام رضا(ع) است، نصب بیلبوردها و بنرهای تبلیغاتی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری در جهت معرفی و آشنایی بیشتر مسافران عبوری با ظرفیت‌های استان در محورهای مواصلاتی می‌تواند در حوزه تبلیغات و بازاریابی و جذب گردشگر نقش بسزایی را ایفا کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با تأکید بر اینکه توسعه گردشگری اثرات مثبت اقتصادی و اجتماعی انکارناپذیری بر جامعه محلی و شهری داشته و در کنار آن می‌توان در مسیر تحقق اهداف توسعه گردشگری پایدار شهری و روستایی گام برداشت، افزود: با استفاده از تمامی ظرفیت‌های تبلیغاتی از جمله تبلیغات محیطی، مجازی، شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی باید استان به بهترین نحو به گردشگران معرفی شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011302019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha