هشدارهای ایمنی به مسافران نوروزی ورودی به شهرستان بروجن ارائه شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بروجن گفت: هشدارهای ایمنی لازم به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به این شهرستان ارائه داده شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، ایرج کیانی روز دوشنبه ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در طرح جلوه بشردوستی و مهرورزی جوانان خانه هلال شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن در قالب طرح نوروزی ۱۴۰۳ تأکید کرد: در این طرح هشدارهای ایمنی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به این شهرستان ارائه شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بروجن افزود: داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شهرستان بروجن راهنمایی‌ها و توصیه‌های لازم درباره مناطق پُرخطر و نقاط آسیب‌پذیر را به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه کردند و هدایت آنان به نقاط ایمن را انجام دادند.

او تصریح کرد: در این برنامه پیشگیری از آلوده‌سازی و رهاسازی زباله‌های تولید شده در طبیعت، جنگل‌ها، سواحل، تفرجگاه‌ها، بوستان‌های مسافرپذیر و گردشگری و همچنین ایجاد فضای دوست‌دار کودک و ایستگاه سلامت در مناطق گردشگری شهر فرادنبه شهرستان بروجن آموزش داده شد.

کیانی یادآور شد: داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شهرستان بروجن در نوروز امسال خدمات مورد نیاز مسافران و گردشگران را به‌خوبی ارائه دادند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011302045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha