حضور هنرمند قمی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن تهران

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم گفت: سید ابوالفضل موسوی از هنرمندان استان قم در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلای امام خمینی(ره) شهر تهران حضور فعال دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، مهدی نصر اصفهانی اظهار کرد: تابلوهای قرآنی معرق و مشبک چوب دست‌آفریده‌ این هنرمند قمی است که در نمایشگاه مذکور عرضه شده است.  

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم اضافه کرد: سید ابوالفضل موسوی هنرمند آثار قرآنی و خوشنویس ممتاز استان قم است که در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران شرکت کرده است.  

او با اشاره به استقبال خوب بازدیدکنندگان از آثار عرضه شده این هنرمند قمی خاطرنشان کرد: روزانه در حدود ۱۰ میلیون تومان آثار این هنرمند به فروش می‌رود.

نصر اصفهانی ادامه داد: این هنرمند در رشته خوشنویسی تمام آثار خود را تحریر و سپس با چوب به صورت معرق در می‌آورد و به نمایش می‌گذارد.

معاون اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم تأکید کرد: شرکت هنرمندان در چنین نمایشگاه‌هایی، فرصت مناسبی است تا هنرمندان تولیدات خود را به ویژه با مضامین قرآنی و دینی تولید و به مخاطبان عرضه کنند.   

سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تا ۱۴ فروردین‌ماه جاری از ساعت ۱۷ در مصلای امام خمینی(ره) تهران میزبان علاقه‌مندان به قرآن کریم است و شامل بخش‌هایی همچون کتاب و نرم افزار، صنایع‌دستی، هنرهای دینی، مشاوره، حوزه و دانشگاه، آموزش‌وپرورش، کودک، نوجوان، نوآوری و دانش‌بنیان، هوش مصنوعی، ترجمه قرآن، نهج‌البلاغه، دعا، فلسطین و طوفان الاقصی، محافل خانوادگی، مسابقات و رویدادها و نشست‌های محتوایی و حفظ آسان قرآن است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم می‌توانند به نشانی اینترنتی https://www.iqfa.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011402093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha