بیش از ۲۲ میلیون نفر وارد مازندران شدند

فرمانده انتظامی مازندران گفت: براساس آمارها در مجموع ۲۲میلیون و ۹۴۰هزار و ۳۴۹ نفر در ایام تعطیلات نوروزی وارد مازندران شدند.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی عصر دوشنبه سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ با اشاره به اقدامات و عملکردهای انتظامی استان در ایام نوروز، گفت: ۱۴ ایستگاه نوروزی در سطح استان مستقر شد.

فرمانده انتظامی مازندران ایجاد هم افزایی مطلوب دستگاه‌های دخیل در خدمات رسانی سفرهای نوروزی با پلیس، مطالبه‌گری از دستگاه‌ها برای کاهش متوفیان در تصادفات و پیگیری چالش‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از جمله اقدامات پلیس در مدیریت سفرهای نوروزی عنوان کرد.

 او با اشاره به بکارگیری ۵۹۴ گشت خودرویی، ۱۰۲ گشت موتوری و ۲۴۰۶ گشت پیاده انتظامی و همچنین ۲۹ گشت امداد و نجات جاده‌ای تصریح کرد: در مجموع ۶۰۱۶ نفر در گشت‌های نوروزی استان مازندران نقش داشته‌اند. 

مفخمی با اشاره به حضور فعال نیروهای یگان ویژه انتظامی و نیروهای دریابانی استان در ماموریت‌های نوروزی پلیس ادامه داد: بر اساس آمارها در مجموع ۲۲میلیون و ۹۴۰هزار و ۳۴۹ نفر در این ایام وارد استان شده اند

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کاهش ۱۵درصدی تصادفات در استان مازندران در این ایام از کاهش ۵۹ درصدی متوفیان و افزایش ۱۸درصدی مجروحان ناشی از تصادفات در سطح استان خبر داد.

او با اشاره به رضایتمندی ۹۶درصدی تماس‌های مردمی با پلیس ۱۱۰ از افزایش ۴درصدی تماس‌های مردم با پلیس ۱۱۰ در نوروز امسال خبر داد و گفت: در بحث جرایم و سرقت ها، کاهش ۲۲درصدی وقوع جرایم و افزایش ۶۵درصدی کشفیات را در استان شاهد بوده این ضمن این که ۲۸درصد از اموال سرقتی به مالباختگان برگردانده شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011402123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha