بازدید بیش از ٢هزار نفر از موزه استاد صنعتی در تعطیلات نوروزی

در ایام تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳، حدود ٢٣٠٠ گردشگر از موزه استاد علی‌اکبر صنعتی، اولینن هنرمند داوطلب جمعیت هلال‌ احمر، بازدید کردند.

به گزارش میراث آریا، در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳، مجموعا ٢٢٧٧ گردشگر از موزه استاد صنعتی، واقع در میدان امام‌خمینی(ره)، بازدید کردند. از این میان، ۱۴۴١ نفر با تهیه بلیت و ۸۳۶ نفر نیز به طور رایگان به تماشای نقاشی‌ها و مجسمه‌های موزه استاد صنعتی نشستند.

موزه استاد علی‌اکبر صنعتی همه‌ساله در تعطیلات نورزوی شمار قابل توجهی از گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب می‌کند. آثار نقاشی و مجسمه‌سازی این شاگرد مکتب کمال‌الملک و چهره‌ماندگار عرصه هنرهای تجسمی ایران و اولین هنرمند داوطلب جمعیت هلال‌احمر کشورمان، برای طیف‌های مختلفی از گردشگران از جمله هنرمندان و دانشجویان رشته‌های هنری و پژوهشگران حوزه تاریخ و جامعه‌شناسی در یک قرن اخیر، همچنین برای اقشار مختلف مردم جالب توجه است و با آنان ارتباط برقرار می‌کنند.

موزه استادصنعتی در ایام نوروز از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر پذیرای بازدیدکنندگان بود. در روزهای هفتم و یازدهم فروردین به دلیل استقبال گردشگران، ساعت بازدید تا ۱۸:۳۰ تمدید شد.

 بازدید از این موزه برای کودکان، بازنشستگان، اعضا و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر، راهنمایان گردشگری و دارندگان کارت منزلت رایگان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011502200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha