نوروز امسال بیش از ۲ هزار تصادف در قم ثبت شد

رئیس پلیس‌راه قم با اشاره به جان‌باختن ۱۳ نفر از ابتدای امسال در محورهای قم گفت: از ۲۵ اسفندماه تاکنون ۲۸۵۱ مورد تصادف در سطح معابر شهری و جاده‌های برون‌شهری این استان به وقوع پیوسته است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، سرهنگ مختار پناهی در این زمینه اظهار کرد:‌ طی این مدت ۲۳۳۴ تصادف در معابر و محورهای شهری استان قم رخ‌ داده ‌است.

رئیس پلیس‌راه قم خاطرنشان کرد: همچنین در سطح راه‌ها و جاده‌های برون‌شهری قم از ۲۵ اسفندماه تاکنون ۵۰۷ سانحه رانندگی به وقوع پیوسته‌ است.

او با اشاره به فوت ۱۳ نفر در تصادفات نوروزی قم گفت: ۹ نفر از این افراد در طول جاده‌ها و راه‌های برون‌شهری و چهار نفر نیز در سطح شهر قم بر اثر شدت جراحت جان خود را از دست ‌دادند.

سرهنگ پناهی اضافه کرد:‌ بر اثر سوانح شهری قم ۴۴۰ تصادف منجر به جرح رخ ‌داده است که بر اثر آن ۵۰۰ نفر دچار مصدومیت و جراحت شدند.

رئیس پلیس‌راه قم ادامه داد: در تصادفات برون‌شهری استان قم در تعطیلات نوروزی نیز ۱۱۵ تصادف منجر به جرح اتفاق افتاده است که بر اثر آن ۱۹۱ نفر مصدوم شدند.

او یادآور شد: طی این مدت همچنین ۱۹۰۰ تصادف خسارتی در سطح شهر قم و ۳۸۴ سانحه منجر به خسارت به خودرو نیز در جاده‌های استان رقم خورده ‌است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011602275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha