۴ میلیون خودرو در تعطیلات نوروز وارد قم شد

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین‌ماه جاری، ۴میلیون و ۲۳هزار و ۵۴ دستگاه خودرو وارد استان قم شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، ابوالقاسم مقیمی اظهار کرد: همچنین در این مدت ۳میلیون و ۸۹۲هزار و ۱۳۹ دستگاه خودرو از استان قم خارج شده است.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم ادامه داد: در مدت عنوان شده، ۳میلیون و ۷۴۲هزار و ۸۱۱ دستگاه خودرو وارد شهر قم و ۳میلیون و ۶۸۱هزار دستگاه خودرو از این شهر خارج شده است.

او خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز، ۳۰۲ هزار و ۶۴۷ نفر در استان قم اسکان یافتند که از این تعداد، اسکان ۸۸هزار و ۲۷۰ نفر در اقامتگاه‌های رسمی استان بوده است.

او افزود: ۵۷هزار و ۶۹۳ نفر در بوستان‌ها، ۵۸هزار و ۹۵۴ نفر در مدارس، ۳۹۵۰ نفر در سالن‌های ورزشی، ۱۰هزار و ۳۷ نفر در امامزاده‌ها، ۸۵۱۸ نفر در مسجدها و حسینه‌ها و ۸۴۶۰ نفر در اماکن خیریه اسکان داده شدند.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم اضافه کرد: ۳۳هزار و ۳۳۰ نفر در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و ۳۳هزار و ۴۳۵ نفر در مسجد مقدس جمکران اسکان یافتند.

استان قم دارای سه شهرستان قم، جعفرآباد و کَهَک؛ ۶ شهر قم، جعفریه، کهک، سَلَفچِگان، دستجِرد و قنوات؛ هفت بخش، ۱۳ دهستان و ۲۵۳ روستا است. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403011502180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha