ضرورت ایجاد آمادگی لازم برای میزبانی از مسافران تعطیلات عید فطر در آذربایجان غربی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: فرمانداران و دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر استان برای میزبانی از مسافران در تعطیلات عید فطر آمادگی لازم را داشته باشند و از آنجایی که پیش‌بینی می‌شود ترددها از پایانه مرزی افزایش پیدا کند برای مدیریت تردد و سفرها باید آمادگی داشت.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، یاسر رهبردین ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ در جلسه شورای راهبری کاهش تصادفات با اعلام این مطلب اظهار کرد: با برگزاری جلسات مختلف با هدف کاهش تصادفات و هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی توفیقات خوبی به دست آمد تا نوروز امسال شاهد کاهش آمار فوتی ها در سطح استان باشیم.وهمچنین آمار اقامت مسافران و بازدید از جاذبه های گردشگری نیز افزایش خوبی داشته باشد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت تشدید نظارت‌ها افزود: در طول سال گذشته هر زمان نظارت‌ها افرایش یافت تعداد تصادفات کاهش پیدا کرد و هر جایی که نظارت‌ها و اطلاع‌رسانی کاهش یافت در نتیجه تصادفات نیز افزایش پیدا کرد.

او ادامه داد: با گرم شدن تدریجی هوا تعداد مسافران ورودی به استان افرایش می‌یابد و نیاز است که برای میزبانی از مسافران در اواخر بهار و تابستان تمهیدات لازم اندیشیده شود.

رهبردین خاطرنشان کرد: در طرح نوروزی امسال مدیران دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر به صورت جهادی پای کار بودند که لازم است از دبیر ستاد واعضای ستاد وهمچنین فرمانداران شهرستانها تقدیر وتشکر نمایم و این جدیت نشان‌دهنده تعهد کاری و عزم بالای دستگاه‌های عضو برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی و کاهش تصادفات در سطح استان بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: در راستای کاهش تصادفات شهرداری‌ها نسبت به فنس‌کشی در کمربندی‌ها، خط‌کشی عابر پیاده و ... اقدام کرده و ایمن‌سازی جاده‌ها نیز در دستور کار قرار بگیرد همچنین مطالعات طرح جامع شهری ارومیه در اسرع وقت به پایان برسد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011702297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha