ارائه توان و دستاوردهای همدان در نمایشگاه ایران اکسپو به بازدیدکنندگان و هیئت‌های تجاری خارجی

معاون اقتصادی استاندار همدان در جلسه‌ هماهنگی حضور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور «ایران اکسپو» در سال ۱۴۰۳ بر ارائه توان و دستاوردهای همدان در نمایشگاه ایران اکسپو به بازدیدکنندگان و هیأت‌های تجاری خارجی تاکید کرد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، جلسه‌ هماهنگی نحوه حضور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور «ایران اکسپو» در سال ۱۴۰۳ با حضور محسن کوشش‌تبار معاون اقتصادی وزارت کشور و معاونین هماهنگی امور اقتصادی استان‌ها از جمله سیدمجتبی حسینی معاون استاندار همدان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی روز گذشته ، شنبه ۱۸ فروردین‌ماه برگزار شد.

سیدمجتبی حسینی معاون اقتصادی استاندار همدان در این جلسه گفت: برای معرفی ظرفیت‌های صادراتی استان در نمایشگاه ایران اکسپو لازم است دستگاههای اجرایی اقتصادی استان در کنار بخش خصوصی فعالانه تلاش کنند.

حسینی گفت: دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان و مزیت‌های خاص را ارائه کنند و توان و دستاوردهای کشور عزیزمان و استان همدان را باید در نمایشگاه ایران اکسپو به بازدیدکنندگان و هیأت‌های تجاری خارجی نشان دهیم.

او افزود: زنجیره‌های ارزش راهبردی استان، محصولات تولیدی و ظرفیت گردشگری پایتخت تاریخ و تمدن باید به خوبی معرفی شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011902416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha