بررسی ۵ طرح در کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری اردبیل/ کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری تشکیل شد

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از بررسی پنج طرح در کمیته فنی سرمایه‌گذاری خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، نگار سریع‌الاطلاق امروز ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ گفت: با تشکیل جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری تعداد پنج طرح در این جلسه مورد بررسی فنی قرار گرفت.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: پنج طرح بررسی شده در این جلسه مربوط به حوزه‌های بوم گردی، مجتمع گردشگری، گردشگری آبی و هتل بودند که در شهرستان‌های اردبیل و سرعین قرار داشتند و نظرات اعضای کمیته فنی در حضور سرمایه‌گذاران مطرح و بررسی شد.

او تاکید کرد: همچنین در ادامه این جلسه کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل دومین جلسه خود را با بررسی ۲ طرح در شهرستان مشگین‌شهر برگزار کرد.

سریع‌الاطلاق ادامه داد: بنابر ابلاغ استاندار اردبیل و بر اساس منشور حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری استان، ادارات کل باید به منظور رفع موانع موجود در حوزه سرمایه‌گذاری، کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری را تشکیل دهند که این کمیته در اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تشکیل شده و تلاش می‌کنیم مشکلات موجود قبل از نیاز به طرح در سایر نهادها رفع شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012002487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha