افزایش ۴۷ درصدی پروازهای نوروز فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی از افزایش ۴۷درصدی پروازهای نوروز فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، عظیم طهماسبی روز دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ گفت: در بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ تعداد ۵۵۲۰ مسافر از فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند اعزام و پذیرش شدند و میزبان ۵۶ پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه بودیم.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی افزود: از این تعداد ۵۲ پرواز به صورت عادی و چهار پرواز به صورت فوق‌العاده برنامه‌ریزی شده بود.

او گفت: نسبت به سال گذشته در تعداد پروازها ۴۷درصد و در جابه‌جایی مسافران ورودی و خروجی ۶۸درصد افزایش داشته‌ایم و با برنامه‌ریزی انجام شده و برقراری پروازهای فوق‌العاده و همچنین افزایش ظرفیت پروازها در برخی از روزها  مشکلی در کمبود پروازها در ایام عید نوروز نداشتیم.

طهماسبی در خصوص پروازهای فرودگاه طبس نیز افزود: پروازهای نوروی فرودگاه طبس نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰درصد افزایش داشته است و طی این مدت ۷۱۰ نفر مسافر از فرودگاه طبس تردد کرده‌اند.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: در این مدت علاوه بر ارائه خدمات به پروازهای مسافربری همکاران بنده به تمام پروازهای امدادی ورودی و خروجی به فرودگاه‌های بیرجند و طبس نیز سرویس هوانوردی ارایه کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012002498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha