۱۱۵ هزار گردشگر نوروزی در سواحل مکران خدمات دریایی گرفتند

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از خدمات‌رسانی دریایی به ۱۱۵هزار گردشگر نوروزی در سواحل مکران سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، قاسم عسکری‌نسب ۲۰ فروردین ماه اظهار کرد: از ابتدای طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۳ تا پایان روز ۱۷ فروردین، بیش از ۱۱۵هزار گردشگر نوروزی از ظرفیت‌های گردشگری دریایی در بنادر و اسکله‌های ایمن ایجاد شده در سواحل استان، استفاده کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۱۲ درصدی استقبال گردشگران از تفریحات دریایی را شاهد بوده‌ایم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: به‌منظور ایجاد ترددهای ایمن، علاوه بر برگزاری جلسات متعدد جهت هماهنگی با دستگاه‌های خدمت‌رسان حوزه دریایی و فعالیت شبانه‌روزی مرکز اضطرار دریایی و نظارت بر مناطق گردشگری، اقداماتی همچون: توزیع بیش از ۴هزار بروشور معرفی بندر، ۱۸۰ عدد جلیقه و ۲۸ عدد حلقه نجات بین شناورهای گردشگری و قایق‌های تفریحی، صورت پذیرفت.

رئیس کمیته طرح تسهیل سفرهای دریایی، با بیان اینکه ۱۲ منطقه در طول سواحل استان، برای انجام خدمات گردشگری طرح نوروز به‌صورت مداوم فعالیت داشته، عنوان کرد: در مدت اجرای طرح سفرهای دریایی نوروز، ۱۵ تیم همیار ناجی در بنادر تابعه و مراکز گردشگری استقرار و فعالیت داشته است که با حضور مستمر در این ایام مشغول خدمت‌رسانی به گردشگران دریایی بوده‌اند.

او در پایان از زحمات و تلاش شبانه‌روزی همه تلاشگران عرصه خدمت‌رسانی که سفرهای ایمن و بدون حادثه‌ای را برای هم‌وطنان عزیزی که مقصد گردشگری‌شان را سواحل مکران انتخاب کرده بودند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012002510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha