بیش از ۸۵۰ نیروی عملیاتی هلال‌احمر استان تهران آماده پوشش امدادی نماز عید سعید فطر در پایتخت و شهرستان‌های استان تهران

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران گفت: بیش از ۸۵۰ نفر از عوامل عملیاتی هلال‌احمر در سطح استان از جمله نجاتگران کادر و داوطلب و پزشکان و پرستاران، آماده پوشش امدادی نماز عید سعید فطر در پایتخت و شهرستان‌های استان تهران خواهند بود.

به گزارش میراث آریا، شاهین فتحی، مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان تهران، ضمن تبریک عید فطر، گفت: جمعیت هلال‌احمر استان تهران با همکاری سایر دستگاه‌های امدادی، وظیفه پوشش امدادی این مراسم با شکوه را با مشارکت بیش از ۵۰۰ نیروی عملیاتی در مصلی امام خمینی (ره) پایتخت که با حضور مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد، عهده‌دار است.

او در ادامه افزود: همزمان با مراسم پایتخت، در تمامی شهرستان‌های استان تهران نیز با مشارکت بیش از ۳۵۰ نیروی عملیاتی کادر و داوطلب، پوشش امدادی نماز عید سعید فطر را بر عهده خواهیم داشت و به هموطنان خدمت‌رسانی خواهیم کرد.

فتحی در پایان بیان کرد: عوامل عملیاتی هلال‌احمر در مراسم عید سعید فطر در پایتخت با بهره‌گیری از بیش از ۲۰ خودروی امدادی عملیاتی همچون آمبولانس، اتوبوس آمبولانس و موتورلانس و همچنین در سایر شهرستان‌های استان تهران با بهره‌گیری از بالغ بر ۱۲۰ دستگاه خودروی امدادی عملیاتی، خدمات خود را به هموطنان ارائه خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012202615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha