ترافیک سنگین در جاده بروجن به گندمان چهارمحال و بختیاری

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: در روز عید فطر ترافیک در محور ارتباطی بروجن به لردگان (گردنه مروارید به گندمان) سنگین و طول آن بیش از دو کیلومتر (تا بعد از گندمان) گزارش شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، سرهنگ غلامعلی نوربخش روز چهارشنبه ۲۲‌ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر تأکید کرد: علت افزایش ترافیک در مسیر بروجن به لردگان (گردنه مروارید به گندمان) انجام عملیات راهداری که از قبل شروع شده و باز بودن تنها یک خط در (لاین) از این مسیر بوده است.

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری افزود: مسیر بروجن به لردگان (گردنه مروارید به گندمان) از محورهای ترانزیتی چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود که علاوه بر خودروهای سنگین حضور مسافران نو گردشگران نیز باعث شده ترافیک در این محور ارتباطی سنگین شود.

او به حضور عوامل پلیس راه و نیروهای راهداری در مسیر بروجن به لردگان اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه به دلیل انجام عملیات راهداری عرض این محور ارتباطی کم است رانندگان با صبر و حوصله رانندگی کنند تا بتوانند بدون حادثه ترافیک پیش رو را پشت سر بگذارند.

سرهنگ نوربخش یادآور شد: علاوه بر این مسیرهای شهرکرد به شلمزار، شهرکرد به سورشجان (مسیر فارسان و کوهرنگ) و حاشیه زاینده‌رود از دیگر جاده‌های پُرترافیک در چهارمحال و بختیاری گزارش شده است.

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با توجه به پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی مینی بر بارندگی روز چهارشنبه، تمامی جاده‌های استان لغزنده است و رانندگان باید نسبت به رعایت سرعت مطمئنه اقدام کنند.
او گفت: مسافران و رانندگان در این شرایط ملزم به رعایت سرعت مطمئنه در هنگام رانندگی، رانندگی نکردن در زمان خستگی و خواب آلودگی، بستن کمربند ایمنی و خودداری از سرعت بالا در هنگام رانندگی هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012302639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha