بازدید نزدیک به ۱۰ میلیون گردشگر نوروزی از جذابیت های اصفهان/ آمار اقامت از ۲ و میلیون و ۵۰۰ هزار نفر گذشت

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از بازدید بیش از ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر گردشگر در طی ایام نوروز از جاذبه های گردشگری استان اصفهان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی  استان اصفهان، حمیدرضا محققیان گفت: امسال و با توجه به تقارن بهار قرآن‌ و طبیعت، فعالیت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان بیش از یک ماه از بیست و چهارم اسفند ۱۴۰۲ تا پایان روز بیست و چهارم فروردین ۱۴۰۳ و تا پایان تعطیلات عید سعید فطر به طول انجامید.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: بررسی های آمارهای کمیته آمار دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان حاکی است در طی این مدت تعداد ۹ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۲۴۲ نفر گردشگر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، تفریحی و طبیعی استان اصفهان بازدید کردند.

او افزود: آمارها حاکی است در طی یک ماه فعالیت ستاد سفر استان، تعداد ۲ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۲۵۶ نفر گردشگر نوروزی حداقل به مدت یک شب در اقامتگاه های رسمی، مدارس آموزش و پرورش و کمپ‌های شهرداری به ویژه کمپ موقت شهرداری اصفهان اقامت کردند.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403012602801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha