تنوع برنامه‌های فرهنگی از کاشت درخت تا اردوهای راویان پیشرفت در بندر ماهشهر

فرماندار بندر ماهشهر گفت: به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی،‌ اقتصادی و نظامی برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، در حاشیه جلسه برنامه‌ریزی روز ملی خلیج‌فارس، فریدون بندری فرماندار بندر ماهشهر به اهمیت و فرصت این رویداد برای حضور جوانان در عرصه فرهنگی و سیاسی این روز تاکید کرد.

فرماندار ماهشهر اظهار کرد: پاسداشت روز دهم اردیبهشت به عنوان روز ملی خلیج‌فارس، یکی از افتخارات معنوی، فرهنگی و سیاسی ماست.

او افزود: در راستای برگزاری باشوه این روز ملی، برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، اقتصادی و نظامی در شهرستان ماهشهر برنامه‌ریزی شده است. 

بندری بیان کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نظامی، دریایی، بندری و هلدینگ خلیج فارس، این برنامه‌ها اجرا خواهند شد.

فرماندار ماهشهر به برنامه‌های «راویان پیشرفت» نیز اشاره کرد و گفت: با همکاری و هماهنگی منطقه سوم نیروی دریایی سپاه بندر ماهشهر، اداره کل بنادر و آموزش و پرورش منطقه، برنامه‌ای ویژه برای پیشبرد پیشرفت دانش‌آموزان در سواحل خلیج فارس برگزار خواهد شد.

او تأکید کرد: باید از ظرفیت انجمن‌ها با رویکرد مردمی در پاکسازی سواحل بهره‌برداری شود.

بندری بیان کرد: کاشت حدود ۱۰ میلیون نهال حرا در خوریات خلیج فارس توسط صنایع پتروشیمی در سال‌های گذشته و سال جاری، جهت افزایش پوشش گیاهی در خلیج فارس تحسین‌برانگیز است.

فرماندار بندر ماهشهر در پایان بیان کرد: از تاریخ ۸ اردیبهشت ماه، برنامه‌های مربوط به روز ملی خلیج فارس را با آمادگی کامل اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020700329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha